آقایان بخوانند...

من معمولا به خاطر نوع شغلم خیلی از تاکسی استفاده می کنم. شاید در برخی از روزها حتی  10 بار هم سوار تاکسی بشم.

معمولا ترجیح میدم صندلی جلو بشینم چون با خیال راحت میتونم گوشیم رو در بیارم و حواسم رو بهش معطوف کنم و بی خیال وقایع جریان گرفته در تاکسی ، گذری در اینترنت و ویچت و ایمیل و ...داشته باشم.


اما وای به روزی که یک خانم یا آقای زرنگ تر از من بر صندلی جلو ، جلوس نموده باشه!! طبیعتا مجبورم به صندلی عقب تشریف فرما شم...در این شکل هم اگر نفرات یا نفر کناریم خانم باشن یا آقایی باشه که حسابی خودش رو جمع و جور کرده ، مشکل خاصی پیش نمیاد!

اما ، وای به روزی که مجبور باشی کنار آقایی بشینی که بویی از فرهنگ تاکسی سواری نبرده!!

باور بفرمایید گاهی کمر درد میگیرم بسکه خودم رو به در ِ تاکسی میچسبونم...آخه آقای غیر محترم ! چی میشه اون هیکل نخراشیده رو یه مقدار جمع و جور کنی و صندلی تاکسی رو با مبل خونه ات اشتباه نگیری؟





به نظر من همه ی این معایب با آموزش و تبلیغات قابل اصلاح هست...میشه مثلا در خود تاکسی ها تابلوهای کوچکی در جهت تذکر مسائل اینچنینی نصب بشه...یا در سطح شهر و در اماکن پر رفت و آمد این  فرهنگ ها رو به مردم آموخت.


نظرات 2 + ارسال نظر
خبر دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:22

مهندس امینی شاد شهردار شهمیرزاد شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری سمنان، در این حکم آمده است: با توجه به پیشنهاد شورای شهر شهمیرزاد، به موجب این حکم، به عنوان شهردار شهمیرزاد منصوب می شود.

استاندار سمنان در حکم شهردار شهمیرزاد ابراز امیدواری کرد با استعانت از پروردگار در تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و به ویژه منویات مقام معظم رهبری و لحاظ کردن سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید، در خدمت به شهروندان موفق باشید.
امینی شاد که رامسری است ،دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و رییس شورای شهر رامسر در دوره سوم بوده

علی وحیدی پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 17:19

با دیدن این کاریکاتور و بدون توجه به متن ، آدم فکر می کند که مردی با لباش بنفش که رنگ انتخاباتی روحانی است ، آمده و در صندلی قدرت اونجوری نشسته و جا را بر اصلاح طلبان حامی جنبش سبز تنگ کرده است
به هر حال برای اون مردهای تاکسی نشین بدذات ، اظهار تأسف می کنم و امیدوارم که خداوند راه راست را به سمت آنان کج کند

اوه اوه به چه لطایفی توجه میکنید آقای دکتر...مرسی از همدردیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد